Nu va multumeste achizitia facuta? Nu va faceti griji, aveti 14 zile drept la retur!
Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește 100%, conform art. 9 din Ordonanța de Urgență nr. 34 din 2014 aveți la dispoziție 14 zile calendaristice de la primirea produsului pentru a vă exercita dreptul de retragere, adică să returnați produsul fără a vă justifica decizia. Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, inregistrand o cerere de retur catre "comenzi@sportdeals.ro" sau completand FORMULARUL DE RETUR. Un reprezentant ONLINE PARTNER SRL va va contacta si oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va va oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat. Dacă produsele pe care le-aţi cumpărat nu sunt mărimea sau culoarea potrivite sau descoperiţi că nu sunt potrivite scopului pentru care le-aţi achiziţionat, ONLINE PARTNER SRL vă oferă posibilitatea returnării acestora în scopul schimbării sau rambursării contravalorii acestora.
RETINETI CA :
- Aveți la dispoziție 14 zile calendaristice pentru a trimite înapoi produsele neutilizate.
- Produsele se returneaza in ambalajele originale, orice alta metoda de ambalare putand duce la deteriorarea produselor pe perioada transportului. Receptionarea produselor in alte ambalaje sau ambalate necorespunzator, precum si constatarea unor deteriorari survenite in urma transportului datorita ambalarii necorespunzatoare duce la pierderea dreptului de returnare a produsului. Impreuna cu produsul se returneaza si certificatul de garantie si toate documentele cu care a fost livrat produsul sau eventuale cadouri primite, parte a unei campanii promo.
- ONLINE PARTNER SRL acceptă doar returul trimis prin curier, nu și cele prin poștă. Costurile de transport vor fi acoperite de client, excepție făcând situațiile în care s-a efectuat o greșeală în cadrul procesului inițial de livrare al comenzii. Solicitarea curierului se face de către client, excepție făcând comenzile ce prezintă eventuale erori de expediere, deteriorari datorate transportului sau vicii de fabricatie ( în acest caz, vă rugăm să ne contactați telefonic sau prin e-mail pentru a semnala eroarea).
- Procesul de retur, schimb sau rambursare va incepe din momentul receptiei coletului de catre ONLINE PARTNER SRL. Expediati produsele, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile calendaristice de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
- Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. Pentru a fi acceptate la retur, produsele trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ati primit, să nu prezinte urme de utilizare / uzura, urme de lovituri sau componente / accesorii lipsa sau deteriorate, interventii neautorizate. ONLINE PARTNER SRL îşi rezervă dreptul de a analiza si decide acordarea sau nu a returului pentru fiecare solicitate în parte, tinandu-se cont de starea produsului returnat, termenul in care s-a solicitat returnarea produsului sau conditiile in care a fost returnat.
- Daca va retrageti, vom rambursa sumele aferente produselor returnate, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data procesarii returului. Sumele vor fi virate in contul bancar furnizat de dvs. cu ocazia informarii asupra returului; nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.
- Impreuna cu solicitarea de retur va rugam sa ne comunicati nume şi prenume, număr comandă, IBAN, nume titular cont bancar, nume bancă*
ATENTIE!
In momentul receptionarii comenzii verifica cu atentie starea exterioara a coletelor : ambalaje in buna stare – sa nu fie rupte, zgariate, murdare, smulse de pe produs, colturi rupte sau infundate, sau alte semne de proasta manipulare a produsului.
Daca constati aceste nereguli, iti recomandam sa soliciti completarea unui Proces verbal de constatare, in prezenta curierului, in momentul livrarii, in care sa specifici natura problemelor sesizate (ambalaje deteriorate, rupte, manipulare defectuoasa, etc ).
Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.
Daca reprezentantul firmei de curierat refuza completarea Procesului verbal de constatare, te rog sa contactezi imediat un reprezentant al firmei ONLINE PARTNER SRL , la numarul de telefon : 0720970774, unde veți primi suport pentru rezolvarea reclamatiei.
Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu este în stare perfecta de livrare şi prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, iti recomandam sa refuzi comanda. Pentru a refuza comanda trebuie sa completezi pe Procesul verbal de constatare, in prezenta curierului in momentul livrarii, starea produselor deteriorate.
Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.
În cazul în care produsele a căror returnare se solicită prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, componente sau accesorii lipsă, certificate de garanție lipsa, sau nu sunt returnate în aceeași stare în care au fost livrate către client, ONLINE PARTNER SRL isi rezerva dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse produsului de către reprezentanții noștri. (conf OUG 34/art 14)
Exemple :
Se percepe taxa pentru (valoare diminuare din pretul produsului) :
1. Manopera cosmetizare : 1 leu/minut
2. Zgarieturi fine : 10% din valoarea produsului
* sunt mici, superficiale si nu acopera mai mult de 20% din suprafata produsului
3. Zgarieturi accentuate : 30% din valoarea produsului
* sunt usor de observat, adanci sau acopera mai mult de 20% din valoarea produsului
4. Accesorii lipsa - contravaloarea piesei/accesoriului completat
5. Componente utilizate care nu pot fi cosmetizate si necesita inlocuire ( exemple : anvelope bicicleta, suprafata de alergare benzi, sei, mansoane, pedale, orice componenta care prin utilizare este supusa unei actiuni mecanice ireversibile - contravaloarea componentei inlocuite.
6. Ambalaj deteriorat/lipsa - 35 lei contravaloarea inlocuirii ambalajului produsului.
Daca ai deschis coletul si constati ca produsul nu este ceea ce ai dorit, poti cere returul numai in conditia in care produsul este ambalat in aceeasi forma in care l-ai primit, in acelasi ambalaj, foarte bine inchis si sigilat, pentru a nu suferi daune pe timpul transportului sau al manipularii de catre curier.
Ai foarte mare atentie la modul de ambalare, deoarece la predarea acestuia de catre curier, ONLINE PARTNER SRL isi rezerva dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse produsului.
*Banii se virează în contul clientului în termen de maxim 14 zile calendaristice, în funcție de bancă. Cele 14 zile se calculează din momentul procesării returului.
COMPLETEAZA AICI FORMULARUL DE RETUR: